Lid worden van Seniorenvereniging KBO Zeelst

De contributie bedraagt € 30,00 per jaar, jaarlijks te voldoen in januari middels automatische incasso.

Het bankrekeningnummer is: NL20 RABO 0153 659 238. t.n.v. KBO afdeling Veldhoven-Zeelst.
Dit rekeningnummer kunt u ook gebruiken voor giften.

Door onderstaand formulier in te vullen en te versturen kunt u zich aanmelden bij Seniorenvereniging KBO Zeelst

Inschrijfformulier om lid te worden van Seniorenvereniging KBO Zeelst. (* is verplicht invullen)
    In het informatieblad De Rustverstoorder worden in principe de verjaardagen vermeld van alle leden. Tenzij u hier bezwaar tegen heeft.
    Tijdens evenementen van de KBO worden vaak foto's en/of video's gemaakt die worden gepresenteerd op de website of informatieblad. Tenzij u hier bezwaar tegen heeft.